wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin sklepu

Producenci

Hity sklepowe

1234

Kontakt

Systemy płatności

  • PayU
  • Przelewy24

Zmiana języka

PolskiAngielski

Regulamin sklepu

I. Postanowienia ogólne

Aktualną i obowiązującą wersję Regulaminu  można zawsze znaleźć na naszej stronie  www.skleporto.com.pl

Regulamin wchodzi w życie z dniem  03.07.2012  i stanowi dokument określający zasady sprzedaży w sklepie internetowym pod adresem www.skleporto.com.pl

Składając zamówienie w naszym sklepie internetowym pod adresem www.skleporto.com.pl Kupujący oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach wysyłki towaru oraz wystawienia stosownego dowodu zakupu. 

II. Właściciel sklepu internetowego

Właścicielem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.skleporto.com.pl jest firma:

Firma Handlowo-Usługowa MODUS 
Paweł Szajnowski
z siedzibą: ul. Ostrogskich 24,  33-100 Tarnów
wpisana do ewidencji działalności gospodarczej  000671508/2013
NIP: 873-302-13-09  REGON: 122740952

Sklep prowadzi sprzedaż towarów na odległość za pośrednictwem strony internetowej www.skleporto.com.pl

III. Ceny w sklepie internetowym www.skleporto.com.pl

1. Wszystkie ceny znajdujące się na stronie sklepu www.skleporto.com.pl podane są w polskich złotych i zawierają 8% lub 23%  podatku VAT.

2. Cena podana przy każdym dostępnym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.

3. Ceny towarów podane na stronie www.skleporto.com.pl nie zawierają kosztów wysyłki.

IV. Zamówienia, zapłata i dostawa towarów

1. Zamówienia przyjmowane są poprzez wypełnienie przez kupującego formularza zamówienia na stronie www.skleporto.com.pl, drogą telefoniczną oraz poprzez pocztę elektroniczną email.

2. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w chwili otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. W tej samej chwili ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy Kupującym oraz Sprzedającym sklepem www.skleporto.com.pl

3. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie fakturę VAT.

4. www.skleporto.com.pl zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane są niepełne lub błędne.

5. Kupujący może dokonać zapłaty za zamówiony towar poprzez:

  - przelew bankowy na konto sklepu,
  - szybkie płatność PayU,
  - płatność przy odbiorze (należność pobiera doręczyciel).

6. Zamówienia dostarczane są przez firmę kurierską DPD, Paczkomaty24 firmy Inpost, Pocztę Polską lub osobiście przez Kupującego w siedzibie sprzedawcy.

7. Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski zależny jest od formy wysyłki oraz firmy świadczącej usługę transportową.  Wyżej wymienione informacje podane są na stronie każdego produktu w sklepie www.skleporto.com.pl.  

8. Tabela kosztów transportu:

- Kurier DPD - 16,00 zł
- Kurier DPD - 19,50 zł (przesyłka za pobraniem)
- Poczta Polska - (Pocztex Kurier 48) - 12,00 zł,
- Poczta Polska - (Pocztex Kurier 48, za pobraniem) - 14,00 zł
- Poczta Polska - list polecony ekonomiczny - 8,00 zł
- Poczta Polska - list polecony priorytetowy - 9,00 zł
- Inpost - Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 - 11,00 zł 

9. Przybliżony czas dostawy przesyłki do kupującego wynosi:

- Kurier DPD  –  2 dni,
- Poczta Polska – 2 dni (przesyłka priorytetowa),
- Poczta Polska -  3 dni (list polecony priorytetowy),
- Poczta Polska -  4 dni (list polecony ekonomiczny),
- Inpost - Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 - 2 dni 

10. Podczas odbioru zamówienia ze sklepu  należy sprawdzić w obecności doręczyciela stan dostarczanej przez niego paczki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać wraz z doręczycielem odpowiedni dokument opisujący stan faktyczny doręczanej przesyłki.

11. W przypadku zamówień z dostawą poza teren Polski prosimy o kontakt telefoniczny 
668 626 964 lub mailowy ortosklep@gmail.com w celu ustalenia kosztów wysyłki.

12. www.skleporto.com.pl zastrzega sobie prawo do dochodzenia zwrotów kosztów przesyłki poniesionych w związku z transportem zamówionych towarów w przypadku bezzasadnego nieodebrania przesyłki przez Kupującego.

V. Zwroty towaru

1.   Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku 'O ochronie praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny' (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz.271) kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupu dokonanego w sklepie www.skleporto.com.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed jego upływem. Pisemne oświadczenie może zostać wysłane drogą pocztową, za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty elektroniczne email. 

2. www.skleporto.com.pl zobowiązuje się do dokonania zwrotu kosztów w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Zwrot dokonywany jest przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.

3. Zwrotowi podlegają koszty dostawy do Klienta oraz koszt zamówionego produktu. Koszt odesłania produktu do sklepu pokrywa Kupujący.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .



Imię i nazwisko………………………………………………………….
Numer zamówienia………………………………………………………
Adres …..…………………….……..…………………………………..
Data……………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)


Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru
  2. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości XXX (np. do całkowitej wysokości lub do wysokości XXX złotych)
  3. Inny …………………


Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


VI. Reklamacje

1. Wszystkie produkty będące w ofercie www.skleporto.com.pl są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta lub rękojmią sprzedawcy.

2. www.skleporto.com.pl zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku gdy dany produkt posiadał wadę techniczną, oraz w przypadku wady powstałej w wyniku dostawy.

3. Reklamowany produkt należy wysłać na adres sklepu www.skleporto.com.pl  

4. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez www.skleporto.com.pl

5. www.skleporto.com.pl  zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu.

Opis procedury reklamacyjnej:

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem ortosklep@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


VII. Inne

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: telefoniczny pod numerem 668626964 lub drogą elektroniczną na adres ortosklep@gmail.com 


Polityka prywatności

Jakie dane o Tobie zbieramy?
Zanim będziemy mogli dokonać końcowej transakcji zakupu w naszym sklepie internetowym pod adresem www.skleporto.com.pl zapytamy Państwa o imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres email.

Aby można skorzystać z niektórych funkcji naszego sklepu będziesz musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o Twój adres e-mail oraz hasło jakiego będziesz używał na naszej witrynie sklepu internetowego.
Rejestracja nie jest wymagana do dokonywania zakupów w naszym sklepie internetowym.

Podczas każdej wizyty w sklepie www.skleporto.com.pl, automatycznie zbierane są dane np. Twój adres IP,  nazwa domeny (link) z której przychodzisz, typ konkretnej przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.

Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty e-mail,  przekazujesz nam swoje dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?

W żadnym wypadku nie sprzedajemy danych zebranych o Tobie podmiotom trzecim.
Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia Tobie zalogowania się do naszego systemu. Rejestracja nie jest obowiązkowa.
Dane zbierana podczas transakcji zakupu będą wykorzystane w celu realizacji transakcji, w tym wysłania do Ciebie zamówionego towaru. Twoje dane mogą w tym celu być przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze (DotPay S.A.) w celu obciążenia Twojej karty kredytowej oraz podmiotowi który dostarczy zamówiony towar. Firmy te nie będą wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu. Podanie tych danych jest obowiązkowe jeżeli chcesz dokonać zakupu.
Jeżeli zapisałeś się na nasz Newsletter, lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, wykorzystamy Twoje dane w celu wysłania Tobie naszego Newslettera.
Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku.
Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą, a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje pytania.
W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
W przypadku naruszenia Regulaminu naszego sklepu internetowego, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.

W jaki sposób będziemy się z Tobą kontaktować?

Jeżeli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym otrzymasz od nas emaile dotyczące Twojej transakcji. Możemy również kontaktować się z Tobą telefonicznie, jeśli będziemy mieli ważne informacje dotyczące Twojego zamówienia.
Jeżeli zapisałeś się na nasz Newsletter, lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, będziesz od nas otrzymywać drogą e-mailową Newsletter.

W jaki sposób możesz poinformować nas o zmianie danych?

Po zalogowaniu się do systemu i wybraniu sekcji MOJE KONTO, możesz wprowadzić zmiany lub usunąć swoje dane osobowe zbierane podczas rejestracji i używane do zalogowania się do systemu i wysyłki Newslettera. Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią rachunku lub faktury.
Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.

Wykorzystanie ciasteczek ("cookies")

Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę Ci wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.

W jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane osobowe?

Nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich. Jedynie dostęp do nich mają wybrani pracownicy www.skleporto.com.pl w celu realizacji zamówienia.

Zmiany polityki prywatności.

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

Kontakt

Administratorem Państwa danych jest F.H.U. Modus Paweł Szajnowski, z siedzibą w Tarnowie

W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt
poprzez e-mail ortosklep@gmail.com lub telefon (14) 656 47 17
 
Polityka plików cookies

Niniejsza Polityka plików cookies dotyczy plików "cookies" i odnosi się do strony internetowej www.skleporto.com.pl, 

której właścicielem jest firma 

F.H.U. MODUS Paweł Szajnowski, z siedzibą: Ostrogskich 24, 33-100 Tarnów

Czym są pliki "cookies"?

Pliki "cookies" to małe pliki tekstowe rejestrujące aktywność danego użytkownika online. Ułatwiają poruszanie się po witrynie oraz podejmowanie rozmaitych dział ań, ponieważ rozpoznają one urządzenie Użytkownika i wyświetlają stronę dopasowaną do jego indywidualnych preferencji. Ich wyłączenie może spowodować błędne działanie strony oraz brak dostępu do niektórych funkcji. 

Jakiego rodzaju plików "cookie" używamy i w jaki sposób je wykorzystujemy? 

Sesyjne pliki cookie 
Pliki cookie pozwalające zapamiętać wybory dokonane przez Użytkownika i używane m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki. 

Pliki cookie służące do analiz 
Pliki cookie pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny, i umożliwiające ulepszanie działania oraz struktury serwisu. 

Pliki cookie używane do targetowania 
Pliki cookie zapamiętujące informacje dotyczące korzystania z witryny internetowej, umożliwiające proponowanie użytkownikom promocji i innych informacji dostosowanych do ich preferencji. 

Usuwanie plików "cookies" 
Każdy rodzaj przeglądarki oferuje możliwość blokowania i kasowania plików cookie. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookie można uzyskać, korzystając z poniższych linków. 

alt
- Firefox

alt 

- Google Chrome

alt

Internet Explorer

alt


- Safari


Przejdź do strony głównej
OrtoSklep | ul. Ostrogskich 24 | 33-100 Tarnów | woj. małopolskie | tel.: 668 626 964 | mail: ortosklep@gmail.com | NIP: 8733021309